vineri, 13 septembrie 2013



“Nu te teme turmă mică ………..
Unde sunt doi sau trei adunați în numele Meu acolo sunt Eu în mijlocul lor.
Iată Eu sunt cu voi sunt – Trup și Sânge – în toate zilele până la sfârșitul veacului. Dar fericiți cei cu inima curată.
Deci căutați mai întâi Împărăția lui Dumnezeu și dreptatea lui și toate celelalte vi se vor da vouă. Nu fiți cu spinii grijilor în inima. Ci Dă-Mi Mie inima ta.
Daca vrea cineva să vină după Mine să se lepede de sine, să-și ia crucea sa, în fiecare zi și să-Mi urmeze Mie.
Așadar, oricine dintre voi care nu se leapădă de tot ce are, ba încă și de viața sa, nu poate să fie ucenicul Meu.
În lume necazuri veți avea, din pricina Mea, căci vă vor ocări și vă vor prigoni pe voi, și mințind, vor zice tot cuvântul rău împotriva voastră.
Iar când vor începe să fie toate acestea, prindeți suflet și ridicați capetele voastre, pentru că răscumpărarea voastră s-a apropiat.
Îndrăzniți deci, Eu am biruit lumea.
Iată stau la ușa ta și bat……. “

Cuvinte scrise în Evanghelia de pe icoana împărătească a Mântuitorului Hristos - mesaj și testament al Părintelui Arsenie Boca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu